تعداد کل بازدید : 37203

  بازدید امروز : 36

  بازدید دیروز : 2

شرکت مهندسی برناپرداز

 
دنیا، بر دشمنان یکدیگر تنگ است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: قربانی ::: چهارشنبه 93/7/30::: ساعت 10:32 صبح

داشتن یک خودروی زیبا همیشه نیازمند صرف هزینه زیادی است. حتماً دلیلی وجود دارد که مک‌لارن‌ها، استون‌مارتین‌ها و لامبورگینی‌ها تا این اندازه گران هستند. در همین حال، کسی به دلیل داشتن بودجه پایین‌تر برای خرید خودرو، لزوماً نباید به دنبال پایین‌ترین طراحی‌ها در بازار خودرو برود. 

برندهایی مانند مزدا و هیوندا قبلاً به طراحی‌های بی‌ریشه و تقلیدی مشهور بودند؛ ولی الآن زیباترین خودروهای اقتصادی را تولید می‌کنند و هزینه زیادی را نیز از مشتری طلب نمی‌کنند. ولی متأسفانه بسیاری از برندها به نظر می‌آید با مشتریان خود مشکل دارند و طرح‌های بدی را یکی پس از دیگری روانه بازار می‌کنند. در ادامه فارغ از میزان فروش مدل‌ها، یکی از زشت‌ترین خودروهای مدل 2014 را مرور می‌کنیم. شاید تعریف زیبایی و زشتی بسیار نسبی باشد بنابراین ما الگویی را برای این انتخاب‌ها در نظر گرفته‌ایم: نداشتن تناسب.

نیسان کیوب مدل 2014

وقتی آدم یک راننده را در جاده با نیسان کیوب می‌بیند، طراحی عجیب و غریب جعبه‌ای خودرو، بیش از هر چیز جلب توجه می‌کند. حتماً گزینه‌های زیادی برای یک شاسی‌بلند وجود دارند؛ از جمله سایون xB. اگر هم نیاز به فضای بیشتری در داخل کابین دارید و بودجه‌تان هم کم است، می‌توانید یک مینی‌ون بخرید.

http://bornapardaz.ir


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

اشتراک