سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 37208

  بازدید امروز : 41

  بازدید دیروز : 2

شرکت مهندسی برناپرداز

 
هرگاه خداوند، بنده ای از امّتم را دوست بدارد، محبّتش را در دل های برگزیدگانش، در جان های فرشتگانش و ساکنان عرشش می افکند، تا دوستش بدارند . به حقیقتْ چنین کسی، دوستدار خدا است . خوشا به حالش! و اورا در روز قیامتْ نزد خداوند، حقّ شفاعت است . [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: قربانی ::: چهارشنبه 93/7/30::: ساعت 3:55 عصر

جدیدترین گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime : کمپانی سامسونگ هر ماه یک گوشی هوشمند را وارد دنیای گوشی های هوشمند کرد. این ماه گوشی سامسونگ  Galaxy Grand Prime وارد بازار کرد. این گوشی 30 سپتامبر وارد بازار رونمایی و وارد بازار شد.

سامسونگ این گوشی جدید خود را هم در سبک گوشی های قدیمی خود یعنی همچون سری های قدیمی گلکسی ارائه نمود. Samsung Galaxy Grand Prime در اندازه 5 اینچ ، دو دوربین 5 و 8 اینچ ، پردازنده چهار هسته ای ارائه کرده است.

از دیگر مواردی که در این گوشی بیشتر به چشم می آید ، باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است . تنها موردی که در مشخصات فنی این گوشی مقداری جالب نیست صفحه نمایش TFT آن است . اگر سامسونگ صفحه نمایش این گوشی خود را به IPS  ارتقا می داد مطمئنا گزینه خرید مناسبی بود. اما این مورد تنها مشخصه ای است که میتواند مورد انتقاد قرار گیرد.

برای بررسی دقیقتر این گوشی باید بریم سراغ مشخصات فنی دقیق او پس با ما در بخش مشخصات فنی همراه باشید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime :

نوع دستگاه : گوشی هوشمند
سیستم عامل : اندروید 4?4
وزن : 156 گرم
صفحه نمایش : 5 اینچ از نوع TFT با رزولیشن 540×960 ، تراکم پیکسل 220 ppi ، در کل صفحه نمایش این گوشی مقداری با رنج پایینتری ارائه شده است . تراکم پیکسل و رزولیشن آن هم چندان قابل مقایسه با گوشی های رنج بالا نم باشد.
پردازنده : چهار هسته ای با چیپست Qualcomm Snapdragon 410 8916 ، دارای پردازنده گرافیکی
رم : 1 گیگابایت
حافظه داخلی: 8 گیگابایت
دوربین : 8 مگاپیکسلی دارای یک فلاش  حسگر تصویر CMOS، فوکوس خودکار، تشخیص چهره، ژئو برچسب زدن و یک دوربین مکالمه ویدئویی 5 مگاپیکسلی
باتری : 17 ساعت

در کل مشخصات سخت افزاری این گوشی بد نیست . دوربین خوب ، پردازنده 4 هسته ای ، باتری مناسب از ویژگی های مناسب این گوشی است اما از نظر صفحه نمایش نمیتوانید روی آن حساب باز کنید.

نظر خود شما در مورد این گوشی سامسونگ چی هست؟ به نظر شما گوشی جدید سامسونگ ارزش خرید داره؟ این گوشی هم اکنون در بازار های جهان بفروش می رسد و بزودی وارد بازار ایران خواهد شد.

http://bornapardaz.ir


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

اشتراک