سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 37174

  بازدید امروز : 7

  بازدید دیروز : 2

شرکت مهندسی برناپرداز

 
آنکه در دین خدا تفقّه کند، خداوند همّ و غمش را کفایت می کند و از آنجاکه به حساب نمی آورد، روزیش دهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
نویسنده: قربانی ::: سه شنبه 93/9/4::: ساعت 4:35 عصر

یونیورسال پیکچرز کمتر از یک هفته بعد از این که سونی فیلم استیو جابز را رها کرد، این فیلم را در دست گرفت. یک منبع آگاه این خبر را در اختیار The Wrap  قرار داده.

سونی برای دو سال در توسعه این فیلم همکاری داشت ولی به طور ناگهانی، چهارشنبه گذشته این فیلم را رها کرد. یک گزارش این طور خبر می‌دهد که سونی به خاطر زمان شروع فیلم برداری مجبور شد این فیلم را کنار بگذارد. دنی بویل تصمیم داشته فیلم برداری فیلم را در ژانویه 2015 شروع کند یعنی زمانی که مایکل فسبندر توانایی حضور در مراحل فیلم برداری را دارد. اما سونی قصد داشته فیلم برداری کمی دیرتر شروع شود ولی فسبندر با تاریخی که سونی در نظر داشت مشکل داشت چون قرار بود در آن زمان در فیلم X-Men: Apocalypse بازی کند.

چند وقت پیش با اینکه آرون سورکین تقریبا تایید کرده بود که کریستین بیل نقش استیو جابز را در این فیلم بازی خواهد کرد ولی بیل از این پروژه کنار گذاشته شد. پس از آن فسبندر به عنوان بازیگر نقش استیو جابز معرفی شد و کمی بعد هم گفته شد که جسیکا چاستین (Jessica Chastain) وسث روگن (Seth Rogen) هم در این فیلم حضور خواهند داشت و احتمالا روگن در نقش استیو وزنیاک بازی خواهد کرد.

 

 

 

 

 

http://bornapardaz.ir


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

اشتراک