تعداد کل بازدید : 37183

  بازدید امروز : 16

  بازدید دیروز : 2

شرکت مهندسی برناپرداز

 
بدانید که از جمله بلاها درویشى است و سخت‏تر از درویشى بیمارى تن ، و سخت‏تر از بیمارى تن بیمارى دل . بدانید که از نعمتها فراخى مال است و بهتر از فراخى مال ، درستى تن و بهتر از درستى تن ، دل از گناه محفوظ بودن . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: قربانی ::: پنج شنبه 93/10/4::: ساعت 12:31 عصر

شرکت جی ال ایکس یک محصول جانبی به نام کیت "تست قند خون" را تولید کرده که قرار است در بخش سلامت به افراد جامعه به خصوص مبتلایاتن به بیماری دیابت کمک کند.

 

حمید سعیدی مدیرعامل شرکت جی.ال.ایکس. با اشاره به این موضوع گفت: این کیت یک وسیله سلامت برای تست قند خون است که بومی سازی شده و توسط یک نرم افزار ایرانی از از طریق گوشی های هوشمند توانایی سنجش قند خون شما را دارد.

 

ویژگی کیت تست قند خون ایرانی:
 این کیت بومی دارای یک نرم افزار مخصوص به خود است که با نصب آن می شود: علاوه بر تست قند خون؛افراد با دیگران چت کرده و یا آخرین آزمایش قند خون را به اطلاع پزشک فرد رساند. لازم به ذکر است که شما با نصب این نرم افزار برای خود یک پرونده پزکش خواهید داشت.

جالب است بدانید این محصول از هفته آینده به عنوان یک وسیله جانبی برای تلفن همراه جی.ال.ایکس و سایر تلفن های هوشمند موجود دربازار وارد فروشگاه های کشور خواهد شد و آنچه تامل برانگیز است این است که هنوز مسولان این شرکت ایرانی قیمت این گجت را مشخص نکرده اند.

http://bornapardaz.ir


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

اشتراک