سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 37192

  بازدید امروز : 25

  بازدید دیروز : 2

شرکت مهندسی برناپرداز

 
[ و مردى پیش روى امام ( ع ) دیگرى را به پسرى که برایش زاده بود چنین مبارک باد گفت : تو را مبارک باد این گزیده سوار که خدایت داد . امام فرمود : ] چنین مگو ، بگو : بخشنده را سپاس بدار ، و بخشیده بر تو مبارک باد و به کمال خود رساد و نیکویى او روزیت بواد . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: قربانی ::: چهارشنبه 93/11/1::: ساعت 10:16 صبح

 

هوآوی که در سال های اخیر به یک کمپانی گوشی ساز مطرح تبدیل شده، همیشه پیشوند Ascend را روی گوشی های هوشمند خود قرار داده است. گزارشی که امروز منتشر شده ادعا می کند این کمپانی قصد دارد تا بعد از این کلمه اسند را از روی گوشی های هوشمند خود حذف کرده و از ترکیب یک حرف و یک عدد برای نامگذاری گوشی های هوشمند خودش استفاده کند. 

 بنابراین جانشین اسمارت فون Ascend P7 که گفته می شود در ماه مارس معرفی خواهد شد نام P8 را خواهد داشت.

مشخصات P8 به گفته منابع مختلف به این صورت خواهد بود:

صفحه نمایش 5.2 اینچی با کیفیت 1080×1920 پیکسل، پردازنده 8 هسته ای Kirin 930، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و سنسور اثر انگشت.

علاوه بر این گفته می شود که در ماه مارس در نمایشگاه MWC در بارسلونا شاهد معرفی یک گوشی دیگر به نام D8 (کلمه اسند حذف خواهد شد) خواهیم بود. D8 قرار است صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 1440×2560 پیکسل، پردازنده 64 بیتی Kirin 950، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی داشته باشد.

http://bornapardaz.ir


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

اشتراک