تعداد کل بازدید : 37184

  بازدید امروز : 17

  بازدید دیروز : 2

شرکت مهندسی برناپرداز

 
ملعون است، ملعون است دانشمندی که به سوی پادشاهی ستمگر می رود و به او در ستمش یاری می رساند [امام صادق علیه السلام]
 
نویسنده: قربانی ::: یکشنبه 93/11/12::: ساعت 11:44 صبح

همین دو روز پیش بود که خبری مبنی بر موفقیت‌های اپل در فروش و سود را منتشر کردیم، جایی که این کمپانی آمریکایی توانست رقم خیره کننده 74 میلیارد دلار فروش و 18 میلیارد دلار سود را نصیب خود و سهام دارانش کند.

حال جف گوردون، یکی از مدیران ارشد اچ‌تی‌سی این موفقیت را در توئیتر خودش به اپل تبریک گفته اما در همین حال، از واژه “terribly boring” به معنای فوق العاده خسته‌کننده برای آی‌فون استفاده کرده است.

بر طبق گفته گوردون، محصول اپل یک دستگاه خسته کننده و در عین حال ساده در انتخاب است. او ادامه می‌دهد: من یک گوشی خاص‌تر، شخصی‌تر و مجذوب کننده‌تر برای خارج کردن از جیب خودم می‌خواهم؛ تعاریفی که درست با یک دستگاه اچ‌تی‌سی وان M8 سازگار است!

ماه پیش جف گوردون درباره سیاست‌های کاری اچ‌تی‌سی در سال 2015 گفته بود که شاهد یکی از برترین مقاطع تاریخی این کمپانی خواهیم بود که سرشار از سورپرایزهای گوناگون است.

البته ما هم بی‌صبرانه منتظر این سورپرایزها هستیم اما شاید پرچمدار جدید این کمپانی یعنی وان M9 را نتوان منظور وی دانست؛ چرا که با عکس‌ها و مشخصات درز شده از آن، تفاوت چندان فاحشی با نسخه قبلی در طراحی ندارد و باید انتظار محصولات جدیدتر و خاص‌تری را کشید.

از بحث آی‌فون هم جدا نشویم، به نظر شما صحبت‌های جف گوردون درباره آی‌فون درست است؟

http://bornapardaz.ir


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

اشتراک