سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 37097

  بازدید امروز : 27

  بازدید دیروز : 1

شرکت مهندسی برناپرداز

 
فرشتگان برای جویای دانش آمرزش می طلبند و هرکس در آسمان و زمیناست، برای وی دعا می کند . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: قربانی ::: یکشنبه 94/9/1::: ساعت 10:44 صبح

 

طی ماه‌های اخیر مایکروسافت به صورت پیوسته در تلاش بوده است تا پلتفرم خود را برای کاربران سایر پلتفرم‌ها مانند اندروید قابل استفاده کند، با این حال مایکروسافت قصد ندارد از تلاش برای ترغیب کاربران به استفاده از ویندوز 10 دست برداشته و صحنه رقابت را خالی کند.

App Comparison

همه کاربران می دانند که گوشی‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز، چندان برای بهره مندی از طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها مناسب نیستند به همین دلیل مایکروسافت سخت در تلاش است تا این شرایط را تغییر دهد. به همین دلیل مایکروسافت قصد دارد کاربران گوشی های اندرویدی را به مقایسه اپلیکیشن‌های اندرویدی با نمونه‌های مشابه در استور خود ترغیب کند. برای انجام این کار مایکروسافت یک اپلیکیشن اندرویدی دیگر توسعه داده است. اپلیکیشن‌های اندرویدی قبلی مایکروسافت موجب می‌شد که کاربران اندرویدی با رضایت کامل به استفاده از پلتفرم خود ادامه دهند، با این حال این برنامه جدید کاربران را ترغیب می‌کند تا با اپلیکیشن‌های ویندوز 10 آشنا شوند که عملکردی مشابه با اپلیکیشن‌های اندرویدی دارند.

 

 

این اپلیکیشن App Comparison نام دارد و هدف اصلی آن پیدا کردن نمونه‌های مشابه اپلیکیشن‌های اندرویدی در پلتفرم ویندوز 10 است. اگرچه ممکن است این برنامه در نگاه اول ناکارآمد به نظر بیاید، هدف مایکروسافت نشان دادن فرآیند توسعه و بهبود استور ویندوز 10 است، اگرچه تعداد اپلیکیشن‌های موجود در این استور در حال حاضر چندان رضایت بخش نیست، با توجه به تلاش های مایکروسافت برای بالا بردن میزان این اپلیکیشن‌ها، نمی‌توان پیش بینی کرد که این استور در آینده نزدیک تا چه میزان رشد خواهد داشت. یکی از کلیدی‌ترین راهکارهای افزایش اپلیکیشن‌های ویندوزی تشویق توسعه دهندگان به طراحی این اپلیکیشن‌ها ست، فرآیندی که تا به امروز قابل اجرا نبوده است، زیرا با توجه به عدم تمایل کاربران به استفاده از استور ویندوز مایکروسافت، توسعه دهندگان نیز علاقه ای به صرف وقت برای طراحی این برنامه‌ها ندارند. به این ترتیب این چرخه به صورت مداوم ادامه پیدا کرده است، کاربران تمایل دارند پیش از تغییر پلتفرم خود به طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند و توسعه‌دهندگان نیز تمایل دارند پیش از طراحی اپلیکیشن ها، به طیف وسیعی از کاربران دسترسی داشته باشند.

 

ساده ترین راه برای پایان دادن به این چرخه، نمایش اپلیکیشن‌های مشابه اندروید در استور ویندوز است، به این ترتیب کاربران می‌توانند قبل از تغییر پلتفرم خود اپلیکیشن‌های اندرویدی و ویندوزی را مقایسه کنند. علاوه بر پیدا کردن اپلیکیشن‌های مشابه، این برنامه مبتنی بر اپلیکیشن‌های مورد استفاده فعلی کاربر، سایر اپلیکیشن‌هایی که ممکن است برای او مفید باشند را معرفی خواهد کرد.

 

برای دانلود App Comparison از استور گوگل اینجا کلیک کنید.

 


bornapardaz.ir

 


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

اشتراک