سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 37130

  بازدید امروز : 60

  بازدید دیروز : 1

شرکت مهندسی برناپرداز

 
از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: قربانی ::: چهارشنبه 93/7/30::: ساعت 3:55 عصر

جدیدترین گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime : کمپانی سامسونگ هر ماه یک گوشی هوشمند را وارد دنیای گوشی های هوشمند کرد. این ماه گوشی سامسونگ  Galaxy Grand Prime وارد بازار کرد. این گوشی 30 سپتامبر وارد بازار رونمایی و وارد بازار شد.

سامسونگ این گوشی جدید خود را هم در سبک گوشی های قدیمی خود یعنی همچون سری های قدیمی گلکسی ارائه نمود. Samsung Galaxy Grand Prime در اندازه 5 اینچ ، دو دوربین 5 و 8 اینچ ، پردازنده چهار هسته ای ارائه کرده است.

از دیگر مواردی که در این گوشی بیشتر به چشم می آید ، باتری 2600 میلی آمپر ساعتی است . تنها موردی که در مشخصات فنی این گوشی مقداری جالب نیست صفحه نمایش TFT آن است . اگر سامسونگ صفحه نمایش این گوشی خود را به IPS  ارتقا می داد مطمئنا گزینه خرید مناسبی بود. اما این مورد تنها مشخصه ای است که میتواند مورد انتقاد قرار گیرد.

برای بررسی دقیقتر این گوشی باید بریم سراغ مشخصات فنی دقیق او پس با ما در بخش مشخصات فنی همراه باشید.

مشخصات فنی گوشی سامسونگ Samsung Galaxy Grand Prime :

نوع دستگاه : گوشی هوشمند
سیستم عامل : اندروید 4?4
وزن : 156 گرم
صفحه نمایش : 5 اینچ از نوع TFT با رزولیشن 540×960 ، تراکم پیکسل 220 ppi ، در کل صفحه نمایش این گوشی مقداری با رنج پایینتری ارائه شده است . تراکم پیکسل و رزولیشن آن هم چندان قابل مقایسه با گوشی های رنج بالا نم باشد.
پردازنده : چهار هسته ای با چیپست Qualcomm Snapdragon 410 8916 ، دارای پردازنده گرافیکی
رم : 1 گیگابایت
حافظه داخلی: 8 گیگابایت
دوربین : 8 مگاپیکسلی دارای یک فلاش  حسگر تصویر CMOS، فوکوس خودکار، تشخیص چهره، ژئو برچسب زدن و یک دوربین مکالمه ویدئویی 5 مگاپیکسلی
باتری : 17 ساعت

در کل مشخصات سخت افزاری این گوشی بد نیست . دوربین خوب ، پردازنده 4 هسته ای ، باتری مناسب از ویژگی های مناسب این گوشی است اما از نظر صفحه نمایش نمیتوانید روی آن حساب باز کنید.

نظر خود شما در مورد این گوشی سامسونگ چی هست؟ به نظر شما گوشی جدید سامسونگ ارزش خرید داره؟ این گوشی هم اکنون در بازار های جهان بفروش می رسد و بزودی وارد بازار ایران خواهد شد.

http://bornapardaz.ir


 
نویسنده: قربانی ::: چهارشنبه 93/7/30::: ساعت 10:32 صبح

داشتن یک خودروی زیبا همیشه نیازمند صرف هزینه زیادی است. حتماً دلیلی وجود دارد که مک‌لارن‌ها، استون‌مارتین‌ها و لامبورگینی‌ها تا این اندازه گران هستند. در همین حال، کسی به دلیل داشتن بودجه پایین‌تر برای خرید خودرو، لزوماً نباید به دنبال پایین‌ترین طراحی‌ها در بازار خودرو برود. 

برندهایی مانند مزدا و هیوندا قبلاً به طراحی‌های بی‌ریشه و تقلیدی مشهور بودند؛ ولی الآن زیباترین خودروهای اقتصادی را تولید می‌کنند و هزینه زیادی را نیز از مشتری طلب نمی‌کنند. ولی متأسفانه بسیاری از برندها به نظر می‌آید با مشتریان خود مشکل دارند و طرح‌های بدی را یکی پس از دیگری روانه بازار می‌کنند. در ادامه فارغ از میزان فروش مدل‌ها، یکی از زشت‌ترین خودروهای مدل 2014 را مرور می‌کنیم. شاید تعریف زیبایی و زشتی بسیار نسبی باشد بنابراین ما الگویی را برای این انتخاب‌ها در نظر گرفته‌ایم: نداشتن تناسب.

نیسان کیوب مدل 2014

وقتی آدم یک راننده را در جاده با نیسان کیوب می‌بیند، طراحی عجیب و غریب جعبه‌ای خودرو، بیش از هر چیز جلب توجه می‌کند. حتماً گزینه‌های زیادی برای یک شاسی‌بلند وجود دارند؛ از جمله سایون xB. اگر هم نیاز به فضای بیشتری در داخل کابین دارید و بودجه‌تان هم کم است، می‌توانید یک مینی‌ون بخرید.

http://bornapardaz.ir


 
نویسنده: قربانی ::: دوشنبه 93/7/28::: ساعت 9:49 صبح

روز پنجشنبه، شانزدهم اکتبر (24 مهر) کنفرانس پر سر و صدای اپل برگزار شد، ولی با وجود رونمایی از تبلت های جدید بازهم کم فروغ تر از کنفرانس معرفی آیفون 6 در ماه قبل بود، هر چند برقرای تماس تلفنی با استفان کولبرت و جوک های رد و بدل شده روی صحنه کمی از راکد بودن کنفرانس کاستند.

این کنفرانس بیشتر روی سخت افزارهای استفاده شده در این محصولات متمرکز شده بود. شرکت اپل با معرفی آیپد ایر 2، آیپد مینی 3 و آی مک شگفت انگیز با صفحه نمایش رتینا به پیشواز تعطیلات کریسمس رفت. در زمینه نرم افزارها هم از شانزدهم اکتبر سیستم OS X Yosemite به طور رایگان قابل دانلود شده است. سیستم عامل iOS 8 که حاوی سامانه جدید پرداخت اپل موسوم به Apple Pay است هم روز دوشنبه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

سیستم عامل Yosemite هم آمد!

نسخه بروز شده و رایگان Yosemite هم به طور رسمی از شانزدهم اکتبر در App Store در اختیار کاربران قرار گرفت. Yosemite نسخه بروز شده تصویری OS X و چندین اپلیکیشن دیگر است که از الگوهای طراحی iOS بهره می برد. به صراحت می توان گفت که Yosemite ساده، زیبا و شفاف است و می تواند به راحتی پل ارتباطی بی دردسری بین آیفون ها، مک ها و سایر محصولات اپل باشد. بدین منظور، iCloud Drive می تواند فایل های دستگاه های مختلف را با هم همگام کند و ویژگی موسوم به Handoff امکان آغاز یک فعالیت را به شما می دهد. مثلاً اگر شما همزمان در حال خواندن یک مطلب در مرور گر سافاری و فعالیت بر روی یک متن در سیستم iOS یا OS X هستید، می توانید فایلی را از یک دستگاه بردارید و داخل دستگاه دیگری به کارتان ادامه دهید.

http://bornapardaz.ir


 
نویسنده: قربانی ::: چهارشنبه 93/7/23::: ساعت 3:25 عصر

 

مایکروسافت در اوایل اکتبر ورژن پیش نمایش ویندوز 10 را تحت عنوان “تکنیکال پریویو” منتشر کرد. حالا ماکروسافت اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در برنامه Windows Insider به این شرکت در تست ویندوز 10 کمک می‌کنند. 

بر اساس گزارش منتشر شده، مایکروسافت از زمان آغاز این تست بیش از 200 هزار بازخورد از کاربران این برنامه دریافت کرده که بیشترین آن درخواست برای حذف دکمه‌های “جستجو” و “تسک ویو” جدید و همچنین درخواست‌هایی برای انیمیشن سازی استارت منو و یا تغییر شکل آن بوده است.

جو بلفیور مدیر بخش ویندوز مایکروسافت با انتشار این گزارش اضافه کرده که 64 درصد نصب‌های ویندوز 10 تکنیکال پریویو بر روی پی‌سی بوده و نه ماشین مجازی. بلفیور در مورد خروجی این اتفاق می‌گوید: “چنین اتفاقی می‌تواند اطمینان خاطری برای ما باشد که بیشتر بازخوردهای دریافت شده بر اساس استفاده متوسط یا طولانی مدت بوده و نه بر اساس چند دقیقه تجربه کوتاه.”

همچنین 68 درصد از تمامی کاربران پیش نمایش ویندوز 10 در طول روز بیش از 7 اپلیکیشن و 25 درصد از آن‌ها نیز روزانه 26 اپلیکیشن را اجرا کرده‌اند. هنوز مشخص نیست که بیلد بعدی ویندوز 10 تکنیکال پریویو در چه زمانی منتشر می‌شود، اما بلفیور خبر داده که این اتفاق “به زودی” رخ خواهد داد.

وجود 200 هزار بازخورد در عرض یک ماه می‌تواند بر تغییرات گسترده و جذاب تر ویندوز 10 بیفزاید. این شرکت برنامه دارد که به مرور آپدیت‌هایی را برای ویندوز 10 پیش نمایش منتشر کند.

http://bornapardaz.ir


 
نویسنده: قربانی ::: یکشنبه 93/7/20::: ساعت 1:53 عصر

هرچند که هنوز به طور قطعی نمی توان گفت که مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس تا چه حد قطعی است و اصلا صحت دارد یا خیر ، با این وجود اکنون شرکتی دست به ساخت یک دستگاه برای صاف کردن آیفون 6 پلاس های خم شده زده است !

شاید برای قطعی شدن مشکل خم شدن آیفون 6 پلاس اپل ، نیاز باشد کمی دیگر صبر کنیم تا بازخورد مصرف کنندگان آن را از سراسر جهان ببینم اما در هر صورت کمپانی gTool دستگاهی با نام iPhone PanelPress ساخته که قادر است آیفون 6 پلاس خم شده شما را به حال اول باز گرداند.

http://bornapardaz.ir


 
 
 
 

موضوعات وبلاگ

 

لینک دوستان

 

درباره خودم

 

حضور و غیاب

 

اشتراک